Het bereiken van je doelgroep op afstand

Het bereiken van je doelgroep op afstand

Een live video is een stuk persoonlijker en interactiever dan een vooraf opgenomen video en dus ideaal om zo je e-learning, lezing of cursus een extra boost te geven! In het uitzenden van een online video zijn verschillende mogelijkheden, denk hierbij aan Facebook, Instagram of bijvoorbeeld Zoom waar je zelf toegang verleent aan een geselecteerde groep kijkers. Zo maak jij je e-learning, lezing of cursus toegankelijk voor iedereen!

Maar hoe til jij jouw livestream naar een hoger niveau? Hoe houd jij je kijkers betrokken en zorg je voor het gewenste resultaat? Maak het interactief en wissel op een speelse manier af en toe van beeld. Door middel van een switch kunnen wij op een professionele manier schakelen tussen verschillende camera’s, presentatie’s of vooraf opgenomen video’s. Zo hou je kijkers betrokken en verras je ze steeds weer met iets nieuws!

Vorige
Vorige

Video in tijden van een (corona)crisis

Volgende
Volgende

Een festival trailer filmen in Ierland