Hoe breng jij jouw onderneming onder de aandacht bij jouw doelgroep?

Een bedrijfsfilm maken

Een bedrijfsfilm laten maken is dé manier om jouw onderneming onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep. Nieuwe klanten kunnen op basis van een bedrijfsfilm op een laagdrempelige manier kennis maken met de nieuwste technieken, ontwikkelingen of werkzaamheden van jouw bedrijf.

Een bedrijfsfilm biedt de mogelijkheid om op een krachtige manier te vertellen wat jouw onderneming uniek maakt ten opzichte van de concurrenten. Wanneer nieuwe potentiële klanten kennis met je maken door middel van een bedrijfsfilm, maak je niet alleen een goede eerste indruk, maar kom je ook professioneler over.

Maximaal gebruik maken van jouw bedrijfsfilm

Haal het maximale uit je bedrijfsfilm door deze goed te verspreiden. Zo kun je de bedrijfsvideo op je website plaatsen of deze verwerken in jullie nieuwsbrief. Het online inzetten van video wint elke dag populariteit, en terecht! Een goede bedrijfsfilm houdt de aandacht van de kijker vast, waar een foto of een stuk tekst de kijker meestal maar een paar seconden weet te boeien.

Youtube

YouTube is na Google de grootste zoekmachine ter wereld. Het videoplatform draait volledig om online video, een ideale plek om jouw bedrijfsfilm te delen. Daarnaast kan het positief effect hebben op je organische Google ranking en ben je ook hier beter vindbaar, win-win!

Facebook en Instagram

Facebook en Instagram zijn populaire online hotspots! Ze brengen niet alleen personen samen maar kunnen ook zorgen voor verbinding tussen personen en bedrijven. Dit maakt zowel Facebook als Instagram interessant voor jouw nieuwe bedrijfsfilm. Bovendien heb je op beide kanalen de mogelijkheid om met je video te adverteren en deze op die manier nog beter onder de aandacht te brengen.

Linkedin

LinkedIn is hét zakelijke online platform en de plek om jouw bedrijf te koppelen aan andere ondernemers. Plaats je bedrijfsfilm hier en laat zien wat jij te bieden hebt aan andere ondernemers.

Vorige
Vorige

Behind the scenes - The Alpha men

Volgende
Volgende

LinkedIn Stories, Wat heb ik er aan?